Sunday 26 April 2009

L.E.T.I.H

Penatnya... semalam aku dah sungguh2 berjalan dengan adik dan hosmate dia pegi Alamanda tengok citer Cop Mall.. oke juga la cerita tu... cerita lawak.

Dah nak balik tu... adik tanya, nak pegi Danau Kota tak... since hosmate dia tu tau jalan nak pegi... bole la pegi. Call kakak aku dekat umah...tanya kot2 dia nak ikut tak. Before pegi tu... singgah ambil dia dulu. Danau kota ni besar lagi la dari downtown... Dapat la long dress sehelai.. sesshii you! .. aku kan memang hantu dress. Balik tu ntah pukul berapa dah... singgah makan dekat gerai mamak dekat area umah sambil tengok bola. Aku dah mengantuk gila time tu. Dari pagi aku dah sungguh2 mop lantai... laundry day aku kan hari ni... aku basuh dengan tangan jer baju2 aku sebab dalam mesin tu kakak aku rendam baju.

Tadi tengah sedap2 aku tido, kakak aku panggil ajak g Midvalley pula. Adoiii... letihnya aku. Malam ni sure tido awal.