Saturday 18 April 2009

Satur Day

Saturday datang lagi... tapi kali ni datang dengan mood malas. Even so... hari ni masih hari laundry sedunia. Kakak aku sorang da balik kampung semalam while lagi sorang pegi PD. Yang tinggal of course la aku sorang.

Malasnya nak keluar. Weather pula macam seswai jer untuk tidur. Layan movie lagi best. Leng not chai dekat kedai tu dvd tu pun da kenal aku dah... aku kan memang pandai berkawan baik ngan orang2 dekat kedai... ha ha ha. Undiscovered talent..

Sejak dua tiga menjak ni... rindu aku pada kereta macam membuak2 jer. Aku macam nak g beli kereta baru jer gara2 da tak sanggup nak naik komuter & lrt. Nak arrange keta aku datang... mau2 sebulan dua kot... nak urus tu pun lepas juga duit deposit kereta baru. Tapi aku sayang kereta tu... esp tang plat dia. Boleh nak tukar... tapi nak urus tu aku malas.. bayar bill pun aku pakai online... atm pun aku benci nak pegi..