Thursday 30 April 2009

Sengal

Malasnyaaaa... tengah membaca buku ni sambil tengok American Idol... hari ni tak banyak aktiviti sangat... tadi g meeting ngan ibu dekat hq. Punya la bosan... mesti ibu nyesal ikut aku.. ha ha... ampun bu!

Kebetulan kitaorang memang nak pegi BEM.. before tu pegi tebalkan muka minta inginiur disiplin lain tulung sahkan sijil... before ni susahnya aku nak g cari ir2 ni... Time belajar dulu tak hirau sangat nak register ni... tapi kalau sekarang ni aku tak daftar... haa... malu kerajaan Malaysia hire orang cam aku.

Lepas dari BEM.. pegi meeting yang bosan tu... pastu melawat Sogo yang bosan juga tu. Yang paling aku suka dekat Sogo cuma uncle india yang jual muruku dekat bawah tu jer.. hu hu. Lega sangat rasanya hari ni.. BEM registration, laporan tahunan & claim p PD hari tu dah settle... tinggal borang tapisan keselamatan je la lagi.

Kat tv ni... aku macam berkenan plak tengok [Adam Lambert... tapi Jamie Foxx ni memang macam emsem la... kadang2 suker gak tengok orang yang kunun mcm emsem ni... tapi kadang yang over tu annoying plak. Pastu nampak Tomok plak.. bagi la Tomok menang... sengal aku tengok yang pompuan tu...